Odmitani posty (log)

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Úterý Říjen 17 16:55:47 CEST 2006

Zdravim,
odhadoval bych, ze SMTP server, ze ktereho odesla odmitnuta zprava ma
dynamicky pridelovanou IP (tj. pravdepodobne Vas pocitac) a to se nelibi
dotycnemu mailserveru (protoze je vysoka pravdepodobnost spamu nebo viru).
Doporucil bych pouzivat nejaky "oficialni" mailserver (idealne u Vaseho
providera).

Mixi