Odmitani posty (log) - objasneni situace

Zdenek Janis janis na alberon.cz
Úterý Říjen 17 17:08:30 CEST 2006

Mam pripojeni k internetu optikou. Poskytovatel je tiscali a mam
prideleno nekoli externich IP rozsahu, ktere poskytuji klientum. Tento
klient ma svuj vlastnorucne nakonfigurovany server vyuzivajici jednu
externi IP. K IP je reverzni zaznam, atd.

--
     Zdenek Janis