Hledame programatory nadsence

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Říjen 18 08:34:16 CEST 2006

Ondřej Tůma <mailto:konference na webjet.cz> wrote:
> kdyz cele volby budou prohlaseny za neplatne z duvodu nekale volebni
> kampane." (napriklad) A urcite by se naslo vice takovych extremu.

	Jak tento extrém souvisí čistě se současným analogovým řešením?
Netýká se náhodou obou systémů?

	A o regulérnosti v nejhorším případě rozhoduje soud na základě
dodaných důkazů (kterých v současné podobě bude víc než dost)... jak budete
dokazovat primitivni update v jedne z tabulek (nebo modifikace binárních dat
nad relační databází) mi není příliš jasné - o těchto technických
prostředcích mluvím proto, protože o nich jako implementační workflow
uvažuje inicátor tohoto nesmyslu (v této podobě).

> Vic k tomu asi tezko nekdo vymysli, a nazor typu kasleme na to, vratme
> se na stromy, nebo jine posahanosti ala vesmirnilide.cz,
> pardon, ale to
> s technickym resenim nema nic spolecneho.

	Škoda že takovéto názory mají volební právo...:-r