Hledame programatory nadsence

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Říjen 18 11:37:56 CEST 2006

Peter Surda <mailto:surda na shurdix.com> wrote:
> A co tak podpisat vysledok "select count group by
> candidate_id"? To snad
> typicky clovek z komisie zvladne pochopit.

	No jo, jenže buď podepisuješ dump nebo tento select... - já bych
nepodepsal dump - tedy něco, čemu z principu nerozumím s tím, že se
domnívám, že je to obsah toho groupovaného selectu. Kdopak bude provádět
audit takového SW? Vláda? Soud? Úředné znalec? Úřad (zase)?