Hledame programatory nadsence

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Středa Říjen 18 14:40:58 CEST 2006

Ondřej Tůma wrote:

> Mate pravdy, registracni pokladny taky nikdy fungovat nebudou, protoze
> to proste neni mozne, vlastne vsechny registracni pokladny jsou jenom
> krasna pohadka. (Tim nechci rict ze s nima souhlasim).
>
> Koncim s touto diskuzi (beztak uz tu davno nema co delat), nema cenu
> debatovat s lidmi, kteri hledaji duvody jek NE. Tim se nikdy nikdo
> nikam nedstal. Ja hledam duvody jak ANO.

Myslim, ze se mylite. Ja nehledam duvody jak NE. Ja hledam smysl PROC
ANO. Bohuzel ho nenachazim.
Vemte si treba moji babicku. Kdyz ji doprovazim k volbam takje to pro ni
udalost. A pro spoustu lidi taktez. Kdybyste nekdy byl volit videl
byste, kolik lidi chodi volit ve svatecnich satech. Volby doma od kompu
by tohle ztratily. Mohl byste sice poradat volby denne, treba abychom si
odhlasovali, co bude pristi den k obedu, ale zcela by byl degradovan
spolecensky vyznam akce.
Btw. kdyby v jeden den mohli v hospodach varit jen jedno jidlo, vite
kolik by se usetrilo? Vsichni by si dali to same a hospoda by toho mene
vyhodila. Rekl bych, ze kdo je proti tomuto zakonu rozvraci
narodnihospodarstvi, takze bych o nem nechal hlasovat po jmenech. :-)
Kdyz uz vazba CardID - clovek tam nakonec nekde nejspis bude... Mozna ne
hned, ale casem nenapadne by se tam tahle moznost zakomponovala.
Samozrejme pouze pro zvlast zavazne zakony... ;-)
Co to navrhnout jako prvni zakon ke schvaleni do vaseho noveho voleniho
systemu?

Libor