tisk Minoltou - unable to open /var/run/hpiod.port

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Říjen 19 11:02:18 CEST 2006

Máte nainstalovaný balíček, ve kterém je v OpenSuse foo2zjs? Tiskárna je
totiž leckdy označována jako GDI. Ve skutečnosti používá Zenographics
ZjStream, který generuje právě foo2zjs.

V CUPSu máte tiskový server tiskárny zadaný jako LPD (port 515), nebo
JetDirect (port 9100)? Spolehlivější by mělo být LPD.

Slávek