tisk Minoltou - unable to open /var/run/hpiod.port

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pátek Říjen 20 11:53:29 CEST 2006

Výborně. To znamená, že již funguje cesta ze stroje na tiskárnu a zbývá
vyřešit problém převodu PostScriptu do ZJS.

Yast neumožňuje nastavit cílovou cestu na LPD? Zkuste použít přímo
konfigurační rozhraní CUPSu == http://_adresa_vaseho_stroje_:631/.
Nejdříve možná zkuste vrátit původní foo2zjs.

Slávek