tisk Minoltou - FUNGUJE

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pátek Říjen 20 15:24:17 CEST 2006

Odinstalovala jsem foo2zjs a vratila to ze suse,
Yast lpd pozna, ale neumela jsem ho tam nastavit (mozna moje chyba?).
Webove rozhrani cups jsem  zprovoznila prikazem
lppasswd -g sys -a root
- to se musi v suse, aby root mohl administrovat tiskarnu pres web
Nejake upravy v nastaveni jsem udelala, nevim presne co.

Ale vubec nic netisklo.
tak jsem se vratila k puvodnimu foo2zjs , to od Suse zase odinstalovala,
ale nic netisklo.
Pak me napadlo restartovat tiskarnu - a tiskla jsem cernobile.
Jeste bylo treba nastavit Color mode - Use ICM color profile
a tisknu barevne

SLAVA, DIKY

--Katerina