Mandriva 2007 a zvuk Neomagic

Jan Řezníček honzarezna na seznam.cz
Pátek Říjen 20 19:00:50 CEST 2006

Dobrý den, narazil jsem na základní problém pro instalaci. Můj obstarožní HP Omnibook 4150 obsahuje jakýsi multimediální čip Neomagic. Ve verzích 2005 a 2006 jsem s úspěchem používal modul cs4232 (nastavil alsaconf). Modul snd-nm256, který nastavoval Harddrake, NIKDY nefungoval (i podle webových diskusí, nevím, k čemu vůbec je...). Situace ve verzi 2007: modul nm256 samzřejmě nefunguje,ALE! Pokud vepíšu do modprobe.conf stejné nastavení jako předtím, modul žádné zařízení nenajde. A alsaconf už cs4232 nenabízí, místo něj opět nm256, pak opl3sa2 a isanonpnp-ovšem ani jedna z možností nevede k cíli. Ani jeden z modulů neodpovídá zařízení a ještě k tomu alsaconf nic do modprobe.conf nezapíše. Už nevím, co s tím, moje schoponosti tady končí. Je v novém jádře něco nového, co vyžaduje jiný postup? Ještě lspci:
01:00.0 VGA compatible controller: Neomagic Corporation NM2200 [MagicGraph 256AV] (rev 20)
01:00.1 Multimedia audio controller: Neomagic Corporation NM2200 [MagicMedia 256AV Audio] (rev 20)

Díky za jakoukoliv radu

Honza