Mandriva 2007 a zvuk Neomagic

HonzaRezna honzarezna na seznam.cz
Středa Říjen 25 20:22:52 CEST 2006

Takže nakonec řešní skutečně existuje a je popsáno v tomto článku:
ttp://gentoo-wiki.com/HARDWARE_Gentoo_on_HP_Omnibook_4150
Je tedy nutné parametry uložit do souboru sound ve složce
/etc/modules.d/. Jen nechápu, kde se vzala ta změna a k čemu je potom
alsaconf, když to do správné složky uložit neumí...

--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.12-12mdk #i686 AMD Duron(tm) 2200 MHz GNU/Linux