problem se zatezi na smtp a imap serveru

Jan Krnavek krnavek na studentagency.cz
Pondělí Říjen 23 18:19:31 CEST 2006

> CPUcko zere jaky proces? Je to opravdu neco spojeneho s IMAPem nebo
> napriklad SMTP (spamy/viry)? Nebo uplne neco jineho?
...na serveru mi bezi  clamav i spamassasin ,prumerne se za den
zpracuje cca 15K mailu  a z toho polovina spamu/viru.  S vykonem
cpu neni problem (intel dualcore  a prumerne zatizeni asi 30 -50
procent). Zajimava vec: pres pracovni den si nemohu dovolit restartovat imap
,protoze pak je server cca 1 -2 hodiny nepouzitelny, je hodne pretizeny
load az 600.