problem se zatezi na smtp a imap serveru

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Říjen 24 00:20:56 CEST 2006

Jan Krnavek napsal(a):

> ...na serveru mi bezi  clamav i spamassasin ,prumerne se za den
> zpracuje cca 15K mailu  a z toho polovina spamu/viru.  S vykonem
> cpu neni problem (intel dualcore  a prumerne zatizeni asi 30 -50
> procent). Zajimava vec: pres pracovni den si nemohu dovolit
> restartovat imap
> ,protoze pak je server cca 1 -2 hodiny nepouzitelny, je hodne
> pretizeny load az 600.

Co treba pocet souboru v adresarich IMAPu?
Co se tyka statistiky, tak ja mam ve sve distribuci nasledujici balik:

Package: couriergraph
 Couriergraph is a very simple mail statistics RRDtool frontend for
 Courier-POP & Courier-IMAP that produces daily, weekly, monthly and
 yearly graphs of mail server's activity (logins, traffic, etc).

Ale co dela netusim, protoze courier nepouzivam.

$0.02