Re:vncviewer i krdc dela problemy pri pristupu na server - aplikace sama "stiskne" SHIFT

Milan Krá'ta Krata.Milan na seznam.cz
Středa Říjen 25 13:52:43 CEST 2006

> Máte někdo představu, kde je ten pes zakopaný? Děje se to ve všech spojeních
> GPRS, přes Wi-fi. přes LAN k serveru.... Děje se to každému uživateli.

Podobny problem jsem mel, ale na win. Problem byl v tom, ze se simuluje mackani klaves na koncove stanici. Prisel jsem na to kdyz jsem mel u klienta nastavenou ceskou klavesnici a na serveru anglickou. Pri psani interpunkce to psalo cisla a pri stisku shift to psalo !@... .

Milan