vncviewer i krdc dela problemy pri pristupu na server - aplikace sama "stiskne" SHIFT

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Pondělí Říjen 30 10:44:27 CET 2006

Dne st 25. října 2006 13:52 Milan Krá'ta napsal(a):

> Podobny problem jsem mel, ale na win. Problem byl v tom, ze se simuluje
> mackani klaves na koncove stanici. Prisel jsem na to kdyz jsem mel u

Promiňte, ale nechápu to přesně. Proč by se měl simulovat stisk kláves? Když
stiknu SHIFT , tak stiknu SHIFT, takže nevím, co ten vncviewer generuje
navíc...a hlavně proč :)

> klienta nastavenou ceskou klavesnici a na serveru anglickou. Pri psani
> interpunkce to psalo cisla a pri stisku shift to psalo !@... .

Na obou místech mám českou klávesnici
Nedá se sáhnout do zdroje a nějak to zjistit?

Martin Kamín