windowmaker - problem se prepinanim ploch...

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Neděle Říjen 29 16:52:54 CET 2006

> Jako spravce oken pouzivam windowmaker
> nad xorg. Dnes rano jsem udelal apt-get update + apt-get upgrade. Od
> teto chvile mi prestalo fungovat prepinani ploch pomoci kombinace klaves
> Alt+(1|2|3...). Spustil jsem tedy konfiguracni nastroj windowmakeru a
> nadefinoval klavesove zkratky nicmene bez zadneho efektu - plochy nelze
> stale prepinat :( Dale take nefunguje prepinani mezi okny v ramci
> aktivni plochy (Alt+Tab) - musim vsechno prepinat klikanim mysi, coz
> udesne zdrzuje...zkusil jsem nainstalovat fluxbox a tam prepinani
> funguje, takze to vypada, ze nejak "zblbnul" windowmaker....

> [...]

Za predpokladu, že na Debianu je stejne jako na FC konfigurace
WindowMakeru v ~/GNUStep/

Mrknul bych se do ~/GNUstep/Defaults/WindowMaker, tam je nastaveni
klavesovych zkratek. V tomto pripade by to melo byt
  Workspace1Key = "Mod1+1";
  Workspace2Key = "Mod1+2";
atd.

A pak restartovat WM (nevim, jestli to nacita nejak prubezne).

Zdenek