[=SPAM= * 1.15789473684] Re: windowmaker - problem se prepinanim ploch...

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Pondělí Říjen 30 08:06:33 CET 2006

Zdravim,

dik za tip, pomohlo to...ja se do toho konfiguraku dival i pred tim, ale
"nakoplo" me to az po Vasem mailu...ja tam mel kombinaci klaves
Workspace[1|2|3...]Key = "Mod[1|2|3...]+Mod2+[1|2|3...]"...takze me v
prvni chvili nedoslo, ze to je blbe...je to asi nejaky bug, ktery vznikl
pri upgrade-u...nicmene i dale jsou tam dalsi problemy jako napr., ze
nejde prepinat mezi okny v ramci aktivni plochy kombinaci Alt+Tab a pred
tim normalne slo...dale kdyz otevru menu nekde na kraji obrazovky, tak
se mi neodroluje pokud dojedu kurzorem mysi na kraj...po nastartovani
jakekoliv aplikace, nemam zamerene jeji okno (focus) :( zda se, ze to v
testingu nejak pomotali...

Duda