Omezeni rychlosti na portu 80

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Pátek Září 1 10:48:21 CEST 2006

	Zdravim,
hledal jsem sice na google, ale asi spatne kladu dotaz.
Potrebuju omezit rychlost dat z testovaciho WWW serveru, ktery je
externi masina doma, na niz jede standardne LAMP. Preci jen pro ladeni
webu by mi hodne pomohlo, kdyby mi odesilal data rychlosti treba 28kbit,
abych videl, jak dlouho trva otevreni stranky cloveku s pomalou linkou.
Ostatnich protokolu se dotnkout nechci a tohle budu muset navic nejak
nascriptovat (kdyz pisu scripty tak rychlost, co sit a apache da, ale
kdyz se sesazuje grafika a styly, tak uz to omezit, at vidim, jestli je
to optimalne velike, nebo nikolivek).
	Diky

-- MO

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
  Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/