Boinc-Seti na linuxu

HonzaRezna honzarezna na seznam.cz
Pátek Září 1 23:13:42 CEST 2006

Dobrou noc, rád bych se poptal na problém, ke kterému jsem nenašel
uspokojivé řešení. Nainstaloval jsem si Boinc a připojil se k SETI, jako
grafické nastavovátko se mi líbí KboincSpy. ALE: chtěl bych program
používat jako na Woknows, tzn. aby se spouštěl jako spořič ve chvíli,
kdy si jdu uvařit čaj nebo se škrábu na noze... Ale jak to tak vypadá,
nic podobného na linuxu není možné a v jakési diskusi se někdo podivoval
nad tím, že chci projekt používat tak hloupě?! Je to opravdu taková
blbost...? Nevíte někdo, jak by se to dalo vyřešit?
Díky moc

--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.12-12mdk #i686 AMD Duron(tm) 2200 MHz GNU/Linux