Boinc-Seti na linuxu

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Sobota Září 2 08:27:23 CEST 2006

Dne 1.9.2006 23:13 HonzaRezna napsal:

> ALE: chtěl bych program používat jako na Woknows, tzn. aby se spouštěl
> jako spořič ve chvíli, kdy si jdu uvařit čaj nebo se škrábu na noze...
> Ale jak to tak vypadá, nic podobného na linuxu není možné a v jakési
> diskusi se někdo podivoval nad tím, že chci projekt používat tak
> hloupě?! Je to opravdu taková blbost...? Nevíte někdo, jak by se to
> dalo vyřešit?

Obavam se, ze ty lidi meli pravdu - na specialni sporic jsem nenarazil
(ale OpenGL sporice v xscreensaveru se mi stejne libi vic).

V preferencich konkretniho projektu je nastaveni, jak se maji jednotly
pocitat: nastavite si paramatry pocitace: kolik ma projekt pouzivat z HDD,
kdy se ma pocitat: a hledejte:

"Do work while computer is in use?" a nastavte  "no"

no a dokud pracujete s compem, prace na projektu stoji. Jakmile
prestanete - tzn. jdete si varit caj nebo se skrabete noze :)) spusti se
vypocet. Sam jsem to  nejakou dobu zkousel. Parametry se nastavuji na
strance projektu, ktery pres BOINC pocitate - takze napr znamy SETI na HOME
na http://setiweb.ssl.berkeley.edu/home.php a prejdete do General preferences

Predpokladam, ze ani tak netrvate na tom sporici, ze ;)

BTW na spravu projektu se mi osvedcil BOINCmanager - zvladne ovladat i
vzdaleny comp

MiZi
--
 mizi(zavináč)mzidek.net