CRC chyby na SCSI (knihovna+paska)

Neděle Září 3 21:03:40 CEST 2006

On Mon, 28 Aug 2006, Vancl Miroslav (QRIS) wrote:

> V kernelu (2.6.17.6) mam nastavene logovani (CONFIG_SCSI_LOGGING a
> CONFIG_SCSI_CONSTANTS) a kernel chrli do logu kvanta vypisu o chybach,
> ktere ale bohuzel neumim analyzovat.

Díval jsem se do křišťálové koule, ale Vaše logy jsem tam nenašel, takže
Vám nepomůžu.

> Chyba asi vznikala nekde ne strane HA, protoze nakonec zmizela po
> zahybani s konektorem SCSI kabelu na jeho strane, bohuzel z toho
> nepoznam, jestli je vadny kabel nebo HA.

HA je jako "host adapter"? Pokud ano, tak se imho častěji používá zkratka
HBA (host bus adapter).

Jinak jestli chyba zmizela po zahýbání s konektorem kabelu, tak to vypadá
na závadu propojení (ostatně kvůli ochraně proti těmto problémum tam to
CRC je). Jestli se vyměňovaly skoro všechny komponenty, vyměňoval se i ten
kabel? A byl předtím i potom pořádně zapojený (tím myslím, jestli byl i
nejen nastrčený, ale i řádně aretovaný)? Pokud ano, pak je pravděpodobně
nějaký špatný konektor v HBA (a ten je pravděpodobně stále v záruce, takže
by Vám ho u Adaptecu měli vyměnit).