Zalohovaci mechanika

kredy kredy na planet.nl
Středa Září 6 07:30:48 CEST 2006

Dalibor Straka wrote:
> Ahoj,
>
> chci koupit do male firmy zalohovaci mechaniku. Mam zkusenosti pouze
> s velkyma knihovnama LTO za milion a zalohovacim softwarem tivoli.
>
> Moje predstava jsou pasky, ale pokud nekdo uvede jine rozumne medium
> nebudu se branit. Chci udelat maly diskovy prostor (radove 10x velikost
> pasky), na ktere servery budou zalohovat data. Udelal bych tam 7
> adresaru a kazdy den servery zazalohuji do jednoho adresare podle dne
> v tydnu, takze se po tydnu budou prepisovat. Zaroven se jeden adresar
> [...]

Nazdar,

Skus DDS pasky. Kapacita max 72 GB komprimovanych  na pasku (DDS5)

napr. http://h18006.www1.hp.com/products/storageworks/dat72/index.html

Maju aj moznost OBDR (One button disaster recovery).

Cena okolo 20-30 tisic. Radsej SCSI aj ked uz su aj USB verzie.
Pracujem s nimi na Alfach a aj na PC uz 5 rokov, a zatial sme nemali
ziaden problem.

Maros