Zalohovaci mechanika

petr.kristan na epos.cz petr.kristan na epos.cz
Středa Září 6 08:38:32 CEST 2006

On Wed, Sep 06, 2006 at 07:30:48AM +0200, kredy wrote:

> Nazdar,
>
> Skus DDS pasky. Kapacita max 72 GB komprimovanych  na pasku (DDS5)
>
> napr. http://h18006.www1.hp.com/products/storageworks/dat72/index.html
>
> Maju aj moznost OBDR (One button disaster recovery).
>
> Cena okolo 20-30 tisic. Radsej SCSI aj ked uz su aj USB verzie.
> Pracujem s nimi na Alfach a aj na PC uz 5 rokov, a zatial sme nemali
> ziaden problem.
Ja mam teda s DAT-kama spis spatne zkusenosti. Kazdou chvili me nejaka
paska nahlasi chybu. I mechaniky byvaji dost poruchovy. Uz jsem 3
reklamoval. Mam pod spravou asi 4ks. Ale jsou to DDS-3.
Mam i jednu DDS-4 a ta se zatim drzi.

Petr

--
Ing. Petr Kristan