HP Proliant 320 a RAID

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Středa Září 6 14:15:29 CEST 2006

Samo se to nepresype, je nutne novy disk rozdelit a nove partition
pridat do poli. Ale je to trivialni operace.
/boot na raid 1 (zrcadlo) bez problemu byt muze, jine typy poli IMHO ne.
Ve sve dobe byly problemy s bootovanim grubu z raid pole, osobne pouzivam lilo.

Petr Balas

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com