GeForce FX 5200 a ovladače

HonzaRezna honzarezna na seznam.cz
Středa Září 6 21:02:39 CEST 2006

Dobry vecer. Prakticka zkusenost: Mandrivalinux, ovladace od Nvidie a
hraju stridave tyto hry: Half-life, Call of duty, Sin, Deus Ex. Mozna se
neptate primo na hry, ale pro me je tato grafika velmi dobre podporovana
(i kdyz jsou ovladace uzavreno-zdrojove, zas tolik na to nehledim). A
instalace techto ovladacu bude i do Debianu bezproblemova, odvazim se
tvrdit...

--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.12-12mdk #i686 AMD Duron(tm) 2200 MHz GNU/Linux