GeForce FX 5200 a ovladače

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Čtvrtek Září 7 17:33:10 CEST 2006

Dne středa 06 září 2006 16:22 Antonín Mička napsal(a):
> Zdravím,
>
> Chtěl bych vědět jak je na tom tahle karta s podporou pod debianem, našel
> jsem sice článek na ABC Linuxu, ale ten je starý tři roky, tak bych chtěl
> vědět, jak si vede dnes.

Veskere nVidie co mi prosly rukama byly pod debianem vzdy bez problemu.
Pouzivam ovsem original binarni ovladace z non-free balicku s vlastnim jadrem
a k nemu zkompilovanym jadernym modulem od nvidie (staci nainstalovat
balicky, rozbalit v /usr/src a `make-kpkg kernel-image modules-image` se o
vse postara). Pouzivam i386 a amd64 debiani porty, pod obema hraju hry
(nativne doom3; pres cedegu WoW, Morrowind...)

Nicmene dle dokumentace (`man 4 nv`) je Vase karta podporovana i free
ovladacem dodavanym s x.org (aktualni z testing), takze pokud nepotrebujete
3D akceleraci, tak to budete mit uplne bez prace.

Mixi