Boinc-Seti na linuxu

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Pátek Září 8 22:30:15 CEST 2006

Dne pátek 08 září 2006 21:01 HonzaRezna napsal(a):

> Díky za odpověď, startovací skripty jsem prohlédl, ale je v tom nějaká
> zrada, ten boincd prostě nemám, prohlédl jsem celý disk, zkoušel jsem i
> chkconfig --list, ale prostě není. Mám Boinc manager verze 5.4.9, možná
> jsem to špatně nainstaloval, kde se dá ten démon sehnat? V googlu se mi
> nepovedlo nic najít...

ona instalace posledni verze spociva jen v tom, ze kdyz spustite stazeny
skript,tak se pouze "rozbali" do aktualniho adresare, zapise cesty do
startovacich skriptu (run_client + run_manager - podivejte se do nich,co
vlastne spousteji - at jsou volane odkudkoliv,nejdriv zmeni adresar na
ten,kam jste instaloval a pak spusti bud GUI rozhrani boincmgr anebo v
prikazove radce boinc). Pokud trvate na spousteni na pozadi pri bootu,
pak je pro Vas ta spravna volba varianta spoustena v konzoli :) - tzn po
prihlaseni k projektu - napriklad boinc -attach_project <URL> <key>
(dalsi viz boinc --help) upravite skriptik run_client tak, aby spustil
boinc na pozadi a chyby/vystup smeroval bud do /dev/null nebo nejakeho
souboru, pokud se v nem chcete hrabat :)
Jestli chcete ten stroj kontrolovat vzdalene, pridejte
parametr  -allow_remote_gui_rpc a povolte na firewallu tcp porty 31416 a
1043

MiZi
--
 mizi(zavináč)mzidek.net