Boinc-Seti na linuxu

HonzaRezna honzarezna na seznam.cz
Pátek Září 8 21:01:18 CEST 2006

Díky za odpověď, startovací skripty jsem prohlédl, ale je v tom nějaká
zrada, ten boincd prostě nemám, prohlédl jsem celý disk, zkoušel jsem i
chkconfig --list, ale prostě není. Mám Boinc manager verze 5.4.9, možná
jsem to špatně nainstaloval, kde se dá ten démon sehnat? V googlu se mi
nepovedlo nic najít...
Díky

--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.12-12mdk #i686 AMD Duron(tm) 2200 MHz GNU/Linux