X server -> konzole -> X server => obcasne vytuhnuti

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Úterý Září 12 10:46:31 CEST 2006

On Tue, Sep 12, 2006 at 01:03:33AM +0200, Zbynek Michl wrote:

> Tak mam nekolik novych poznatku:
>
> 1. Vytuhava to uplne stejne i na FreeBSD
> 2. S vga ovladacem to jede OK (cili blbne vesa, fglrx)
> 3. Stejne se to chova i na jinem TM 8004LMi, takze na HW chybu to nevypada

Dobry den,

podobne problemy jsem mel na Prestigiu s Radeonem 9600, dokud jsem
nenainstaloval novejsi drivery fglrx. Ted si nevzpominam jake jsou
posledni, ale zacalo to chodit zhruba letos na jare. Ale mam XFree86.

Zdravi Jaroslav Honsa.