X server -> konzole -> X server => obcasne vytuhnuti

Zbynek Michl Zbynek.Michl na seznam.cz
Úterý Září 12 17:09:03 CEST 2006

On Tue, 12 Sep 2006, Jaroslav Honsa wrote:

> Dobry den,
>
> podobne problemy jsem mel na Prestigiu s Radeonem 9600, dokud jsem
> nenainstaloval novejsi drivery fglrx. Ted si nevzpominam jake jsou
> posledni, ale zacalo to chodit zhruba letos na jare. Ale mam XFree86.
>
> Zdravi Jaroslav Honsa.

Zdravim,

na Debianu Sarge jsem pouzival fglrx verze 8.10.19 (s XFree86) a
nezatuhavalo to. Tedka na Etchovi mam verzi 8.24.8 (s X.Org) a zatuhava
to. Posledni verzi 8.28.8 jsem prilis netestoval, pac mi dela zase jinou
neplechu (po ukonceni X serveru se mi vypne display a nic nevidim - btw
nestalo se to take nekomu?). Ale v tom fglrx ovladaci podle me chyba
nebude, kdyz to zatuhava i s vesou (a mnohem casteji).

Zbynek