X server -> konzole -> X server => obcasne vytuhnuti

Zbynek Michl Zbynek.Michl na seznam.cz
Pondělí Září 18 14:29:04 CEST 2006

Tak se zda, ze castecne reseni je pouziti X.org ovladace radeon. Chova se
to stejne jako pred upgradem na Etch (cerny blikajici obraz), coz neni az
zas tak velky problem, a hlavne to nezatuhava. :-)