Asterisk a Skype

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Středa Září 20 10:42:06 CEST 2006

Dobry den,
nedavno jsem to pridaval do zpravicek na Linuxsoft.cz, na tom bridge
skype<->SIP se pracuje, ale jaky je momentalni stav nevim. Zkuste google

-- MO
- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
  Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/