Internet banking

Martin Maléř info na primaweb.cz
Pátek Září 22 08:17:19 CEST 2006

Martin Šanda napsal(a):
> Dne čtvrtek 21 září 2006 17:01 Majkls napsal(a):
> -> Dobrý den,
> -> zajímalo by mě, zda mi bude fungovat internet banking od čsob nebo české
> -> spořitelny na linuxu?
>
> Servis 24 od Spořitelny bez jakéhokoli problému a k plné spokojenosti (teda,
> akorát by se tam mohly ty prachy objevovat častějc ;o).

mne irituje po otevreni stranek servis24 hlaska, ze muj
browser neni plne podporovan sluzbou servis24:
<cite>
Vážený kliente, používáte internetový prohlížeč, který není
plně podporován službou SERVIS 24 Internetbanking.

Je nám líto, ale aplikace Internetbanking není
optimalizována pro internetový prohlížeč, který používáte. Z
tohoto důvodu nemusí být stránky aplikace zobrazeny správně
a některé funkčnosti nebudou dostupné. Doporučený prohlížeč
pro SERVIS 24 Internetbanking je Microsoft Internet Explorer
5.5 nebo vyšší verze.
</cite>
http://www.servis24.cz

Vse funguje, tak se zamyslim nad tim, zda sporitelna od
Microsoftu inkasuje nejake platby, nebo mu poskytuje podporu
a reklamu zdarma na ukor danovych poplatniku a klientu.

Martin