Internet banking

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Září 22 14:24:28 CEST 2006

Martin Maléř wrote:
> Vážený kliente, používáte internetový prohlížeč, který není
> plně podporován službou SERVIS 24 Internetbanking.

a v záhlaví okna svítí "Problémy s přihlášením"

> Vse funguje, tak se zamyslim nad tim, zda sporitelna od
> Microsoftu inkasuje nejake platby, nebo mu poskytuje podporu
> a reklamu zdarma na ukor danovych poplatniku a klientu.

Oboje je možné, ale vždycky, když jim o tom píšu, tak mi odpovídají něco
ve smyslu že "plně otestovat Servis24 na všech ostatních prohlížečích je
moc práce". Asi si tím jakdyž kryjí záda - nemusejí řešit reklamace
uživatelů, co nejsou IE infected.

Petr