PXE boot LIVE CD

Milan Koudelka konference na perfect-system.cz
Pondělí Září 25 16:20:31 CEST 2006

Cau,

rozchodil jsem si bootovani po siti pres PXE. V pohode muzu tak
nabootovat napriklad instalator Debian Sarge. Ale rad bych pridal dve
nasledujici veci.

1) boot nejakeho live cd, zkousel jsem napr. MEPIS ale zasekne se mi pri
bootovani
2) pridani do menu v souboru pxelinux.0 pridat volbu ktera by umoznila
vlastne bootovani ze site zrusit a bootovat dal z lokalniho disku. Tzn.
neco jako je v grubu vyber Windows, ale to se mi taky nepovedlo.

Nedelal jste nekdo neco podobneho ? Nejaky LIVEko ktery by slo bootovat
ze site ?

Koudis
koudis na koudis.net