PXE boot LIVE CD

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Pondělí Září 25 16:35:11 CEST 2006

On 9/25/06, Milan Koudelka <konference na perfect-system.cz> wrote:
> Cau,
>
> rozchodil jsem si bootovani po siti pres PXE. V pohode muzu tak
> nabootovat napriklad instalator Debian Sarge. Ale rad bych pridal dve
> nasledujici veci.
>
> 1) boot nejakeho live cd, zkousel jsem napr. MEPIS ale zasekne se mi pri
> bootovani

Nejsem si jisty zda to obecne lze. Neobecne mi fungue Knoppix priblizne takto:

label knoppix
  kernel knoppix-vmlinuz
  append secure nfsdir=192.168.1.1:/home/_knoppix nodhcp lang=cs
ramdisk_size=100000 init=/etc/init apm=power-off nomce vga=791
initrd=knoppix-miniroot.gz quiet BOOT_IMAGE=knoppix

v /home/_knoppix je nasypany obsah CDcka knoppixu

> 2) pridani do menu v souboru pxelinux.0 pridat volbu ktera by umoznila
> vlastne bootovani ze site zrusit a bootovat dal z lokalniho disku. Tzn.
> neco jako je v grubu vyber Windows, ale to se mi taky nepovedlo.

label local
    localboot 0

ale dava se to do pxelinux.cfg/default (popr. misto default
identifikaci stanice)

BTW dalsi prijemnost je:

label dos
    kernel memdisk
    append initrd=dos.img

kde dos.img je diskimage diskety

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com