PXE boot LIVE CD

Milan Koudelka konference na perfect-system.cz
Úterý Září 26 10:33:16 CEST 2006

Tak jsem zkusil knoppix, hodi mi to cca toto :(

Welcome to Knoppix
Scanning USB/Firew...
Enabling DMA... hda
Enabling DMA... hdb
Can't find KNOPPIX filesystem, sorry. Dropping you to a (very limted) shell.
Press reset button to quit.

Napada me jestli nemam spatne nastaveny nfs server ? V /etc/exports mam
toto:

phantom:/tftpboot# cat /etc/exports
# /etc/exports: the access control list for filesystems which may be
exported
#               to NFS clients.  See exports(5).
/tftpboot/mepisISO              *(ro,async)
/tftpboot/knoppixISO            *(ro,sync)

Je to ok ?