[Fwd: Re: PXE boot LIVE CD]

Milan Koudelka konference na perfect-system.cz
Úterý Září 26 18:17:56 CEST 2006

tak nevim, zkousel jsem skoro cely den.. po nejake dobe jsem dospel k
tuseni ze se do jadra v /tftpboot zakompiluje primo ip adresa nfs
serveru, tak jsem to pak pozdeji zkousel sestavit s adresou stejnou jako
ma nfs server.. ale neslapalo.. furt mi to selze na tom ze nemuze
pripojit root filesystem.. mozna tam chybeji ovladace pro moji sitovky..
nevim.. moc udaju to neukazuje
ale kdyby se to nekomu hodilo, tak jsem zjistil ze to jadro co dela
knoppix pri spusteni terminal serveru se da vytvorit pomoci prikazu
mkelf-linux resp. starsi mknbi-linux nevim presne jak, jednou se mi to
podarilo aby to probehlo bez chyb, ale stejne to nenabootovalo, pro
zmenu to hlasilu neco o ram disku a pak kernel panic :(