[Fwd: Re: PXE boot LIVE CD]

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Úterý Září 26 21:06:05 CEST 2006

Pokud si vzpominam, tak tam zadna velka zrada nebyla. Vystavuju svoje fukcni
jadro a rootfs na:
https://secure.petrbalas.cz/knoppix/
obsahuje tyto net moduly:
00_mii.ko  8139too.ko    eepro100.ko  nfs.ko     sunrpc.ko  via-rhine.ko
3c59x.ko   af_packet.ko  lockd.ko     sis900.ko  tulip.ko
ale je to z dnes jiz lehce obstarozniho Knoppixu 3.8.2
Otestovano, funguje to OK :-)

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com