[Fwd: Re: PXE boot LIVE CD]

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Středa Září 27 12:09:52 CEST 2006

nevim jak s knoppixem, ale ted jsem se snazil nabootovat g4l pres pxe.
udelal jsem to tak, ze jsem isac "rozbalil" do slozky, nahral jsem tam
pxelinux.0, a do adresare pxelinux.cfg jsem skopirovat isolinux.cfg jako
default. Ted kdyz nabootuju z pxe, tak se mi objevi bootovaci obrazovka,
dam Enter a vsechno najede v pohode. Jako by nebylo poznat ze to neni cd
ale sit. Nikdy jsem neresil nfs atd.

-- Filip Flajsar