[Fwd: Re: PXE boot LIVE CD]

Milan Koudelka konference na perfect-system.cz
Středa Září 27 10:04:48 CEST 2006

Tak toto mi taky nejde. Mam otestovane NFS ze jej v pohode pripojim. V
tcpdumpu vidim ze si kompy pokecaji kdyz si stahuji pxelinux.0 a soubory
jadra a rootfs. Ale pak uz nic. Zrejme to nema ovladac pro sitovku,
zkousel jsem je tam pridat vsechny co slo pri spousteni toho terminal
boot serveru zaskrtnout a nic nebo i vybrat jen tu jednu ktera by to
mela byt (Marvel Gigabit Ethernet). Tudiz to prozatim vzdavam a treba
nekdy zkusim zkompilovat jadro ktere bude mit na 100% podporu te sitovky
a zaroven jej pomoci mknbi resp. mkelf upravim pro bootovani po siti.
Ale diky za rady, zas jsem se neco naucil.