SATA radic bez RAIDu

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Pátek Září 29 12:58:37 CEST 2006

On Wed, 27 Sep 2006, Dracula 007 wrote:
> Ahoj,
> hledam nejaky SATA radic s dobrym pomerem cena / vykon. Podminkou je
> funkcnost v linuxu pod jadrem 2.6 a moznost pripojit alespon 4 disky.
> Byl bych rad aby primo na karte nebyl zadny RAID integrovany (ono je
> to v tech levnejsich stejne jenom software).
>
> Je to pro 'home' pouziti takze do toho nechci investovat moc penez
> (jak jinak). Cilem je mit softwarovy RAID 1+0 na 4 HD.
>
> Jedine pouzitelne co jsem zatim nasel i na ceskych shopech je radic
> od Promise, a to:

> [...]
Zkusenost sice nemam, ale hledal jsem ted take SATAII radice a dospel jsem
k temto radicum a cenam:
Escalade 9550SX-4LP     10000,-Kč
AAR-2420SA              10000,-Kč
KOUWELL 572-2     2500,-Kč
Ten Kouwell by mel byt "Raid5 SATA II 4 Ports PCI-X Low Profile Host Card"
s chipem SIL3124-2 a pisou, ze podporuje J-BOD, tedy disk samostatne
pristupny.

                              Karel Dudasek