SATA radic bez RAIDu

Dracula 007 dracula007 na atlas.cz
Pátek Září 29 17:25:40 CEST 2006

Ahoj, jak jsem psal tak bych dal prednost ciste radici bez RAIDu, ale i
kdyz tohle pominu tak k firme Kouwell nechovam prilis velkou duveru a ty
prvni dva jsou mimo "rozumnou" cenu kterou jsem ochoten do domaciho
compu investovat - kdybych uz do radice chtel vrazit takove prachy tak
bych nejspise vzal neco od ARECY

   http://www.areca.com.tw/products/html/pcix-sata.htm

Tomas

PS: Rekneme ze za "rozumnou" investici pokladam tak neco okolo 2000.