Kernel si nahodne plete posledni wifiX s ttyS2 - delsi

Michal Dobes dobes na tes.eu
Pondělí Duben 2 01:20:27 CEST 2007

Josef Kohout napsal(a):
> Nasledny restart probehne vzdy radne a vse funguje jak ma. Takze jsem na
> to musel vytvorit jiny watchdog.
> Prosim nektereho znalce jadra, zdali by se nad tim nezamyslel, proc k
> tomu dochazi, cim to muze byt.

Neco mi to pripomina...
Zkuste si dat pod sebe dva vypisy lspci -n v dobe, kdy to najelo OK
s vypisem, kdy to bylo blbe. Nebudou se nahodou nejake bity ve vypisu
lisit, takze identifikace karty bude dle toho patricne jina.
Ze je na desce X PCI slotu jeste nemusi znamenat, ze bude zcela
korektne fungovat i s osazenim X karet. Pripadne blbne jen jeden
urcity PCI slot bez ohledu na osazeni ostatnich slotu, protoze ty draty
a elektricke vlastnosti u nej jsou uz na hrane, takze obcas to nevyjde
v kombinaci s nejakym typem karet. Takhle jsem si jednou hral s nekolika
desitkami stejnych zakladovek a k tomu asi dvojnasobnym poctem karet
a hledal kombinaci, kdy to bude spolehlive chodit az jsem zjistil,
ze v urcitem slotu to danou kartu vubec nenajde a v dalsim slotu nahodne
uz BIOS pri  startu obcas nacte uplne jine PCI identifikatory, nez ve
slotech ostatnich.

M.