Kernel si nahodne plete posledni wifiX s ttyS2 - delsi

Josef Kohout jkohout na mbox.vol.cz
Pondělí Duben 2 14:34:57 CEST 2007

Michal Dobes napsal(a):

> Neco mi to pripomina...
> Zkuste si dat pod sebe dva vypisy lspci -n v dobe, kdy to najelo OK
> s vypisem, kdy to bylo blbe. Nebudou se nahodou nejake bity ve vypisu
> lisit, takze identifikace karty bude dle toho patricne jina.
Na vypis lspci jsem zapomnel. Je to dobry napad. Bohuzel (nastesti), ten
jev nastava dosti vzacne. Abych jej vyprovokoval, nastavil jsem ted
automaticky reboot v dobe minimalniho provozu (kolem 3:30 rano).
Jinak se jedna o zastaralou desku mATX TI-810+S se 4 PCI sloty. Jako
ethernetovy router nemela problemy a vykazovala dobrou stabilitu (uptime
1 rok). Chipset je kompletne Intel 810. Integrovana grafika Intel 82810
(AGP ale bez AGP slotu). CPU Cel. (Mendocino) 466, pasivni velky
chladic. RAM 128MB (2MB pro VGA). Zdroj ATX 200W. Celkem to ma prumerny
prikon 29W (mesicni prumer).
PCI1 je Intel Ethernet Pro 100, PCI2,3,4 Atheros AR5212, ale vyzkouseno
i s AR5006X (meli jen mensi citlivost).
PCI1 ma vzdy IRQ 11 a sdili ho s grafikou (AGP), PCI2 IRQ 5, PCI3 IRQ 12
a PCI4 IRQ 10.
IDE ma IRQ 14, USB, zvukovka a LPT jsou zakazane v biosu.
COM1, COM2 IRQ 4,3
Skutecne to dela vzdy jen na wifi karte s IRQ 10 (z archivovanych dmesg).
Rok mela jen 2 wifi karty, nyni 3/4 roku 3.
Je tam i teplomer na ttyS1 s vnejsim a vnitrnim cidlem, ale korelace s
teplotou a zmenou teploty neni zadna.
Az se to zase stane, tak se k tomu sem vratim s vypisem lspci.
Diky.
Josef