Kernel si nahodne plete posledni wifiX s ttyS2 - delsi

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Úterý Duben 3 07:06:09 CEST 2007

On 4/3/07, Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote:
> "Miroslav Pragl" <lists.subscriber na pragl.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:mailman.363.1175500906.14289.linux na linux.cz...

> Ale vubec ne. Starsi desky, ted nemyslim ty vyrobene pred 2-5 mesici, proste
> mely treba 5 PCI slotu, ale slot 4 by sdileny s AGP a slot 5 byl sdileny se
> slotem 3. Pomerne casto jsem narazil na to, ze uzivatel pozadoval obsadit
> AGP + 4 sloty a ja musel laborovat, ktera karta musi byt ve kterem slotu,
> aby se to iniciovalo pokazde a ne jen obcas. V podstate tyhle vlastnosti
> maji vsechny boardy, ktere maji vice nez 3 PCI sloty a jeste nemaji
> [...]

Sdilene bylo (a dodnes je) jen IRQ (preruseni). PCI s tim pocita a pokud ovladac
pro kartu nepsal uplny <censored> tak to bude fungovat.

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com