Kernel si nahodne plete posledni wifiX s ttyS2 - delsi

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Duben 3 02:48:37 CEST 2007

"Miroslav Pragl" <lists.subscriber na pragl.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.363.1175500906.14289.linux na linux.cz...
> Autor asi chtel naznacit kdysi bezne sdileni prostredku mezi AGP a PCI
> vedle nej (myslim ze mely stejne IRQ)
>
> MP

Ale vubec ne. Starsi desky, ted nemyslim ty vyrobene pred 2-5 mesici, proste
mely treba 5 PCI slotu, ale slot 4 by sdileny s AGP a slot 5 byl sdileny se
slotem 3. Pomerne casto jsem narazil na to, ze uzivatel pozadoval obsadit
AGP + 4 sloty a ja musel laborovat, ktera karta musi byt ve kterem slotu,
aby se to iniciovalo pokazde a ne jen obcas. V podstate tyhle vlastnosti
maji vsechny boardy, ktere maji vice nez 3 PCI sloty a jeste nemaji
PCI-express. Jetse poznamenam, ze moje zkusenosti jsou z 99% s Windows a
boardy do 3000Kc bez DPH.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz