Chyba pri zprovoznovani scanneru EPSON Perfection 2480

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Úterý Duben 3 10:12:35 CEST 2007

On Mon, 2 Apr 2007, Jiri Kortus wrote:
> Domnivam se, ze verzi USB (1.1) by to byt nemelo, protoze pri jednom
> pokusu (ale pouze jednou a naposled) ze scanimage lezla nejaka data.
> Otazka kabelu mne uz take napadla, ale scanner driv fungoval uplne
> normalne se stejnym kabelem na puvodnim PC, u ktereho byl pouzivan a
> pokusne pak jeste fungoval na mem notebooku s W2K (ktere uz tam
> bohuzel nemam :(). Rad bych ten problem nejak vyresil, klidne sitovym
> scannovanim, nebo nejakou instalaci pod winxp.

A ve vypisu lsusb se identifikuje spravne?
Zkus se podivat na stranku http://snapscan.sourceforge.net/
na konci stranky je navod, jak zapnout debug info a jak nahrat firmware do
skeneru.

                              Karel Dudasek