Aptitude trva na svem, ja taky

d.petr d.petr na post.cz
Sobota Duben 14 23:08:40 CEST 2007

	Dokaze mi, prosim, nekdo poradit s Aptitudem?
	Mam Debiana a po mnoha letech bych rad zacal pouzivat neco jineho, nez
samotne dpkg. Myslel jsem si na aptitude, jenze on kdyz najde
"poskozene" balicky, trva na jejich vyreseni a nehne se z mista. Ja ale
chci, aby treba jen neco uplne jineho pridal, nebo odebral, a jeho
problemy vubec nepovazuji za dulezite. Existuje moznost, jak ho primet k
tomu, aby delal to, co chci ja, a ne to, co si on mysli, ze by se delat
melo? Sakra, zacinam si pripadat jak ve widlich!
	Zkousel jsem s nim vsechno, co me napadlo, cetl jsem i navod, no asi
blbe. Poradi nekdo?

	Petr