Dotaz na server

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Neděle Duben 15 18:49:41 CEST 2007

(panu kolegovi Bretovi jaksi nefunguje mail-server, takze odpoved,
puvodne zamyslenou jako soukromou, radeji posilam pres konferenci)

> To ja poradit nemohu, vsechny Linuxy jsou pro mne jen takove hracky
> pro male kluky.

Inu, pokud jste sám malým klukem, tak vidíte ledacos jako hračku
pro malé kluky, na tom není nic divného :-)

Možná se budete divit, ale mnoho lidí v této konferenci přešlo na Linux
až po té, co zjistili, že jim vyhovuje daleko více než "opravdové OS"
(ať už to znamená cokoliv). Ostatně, sám jsem také vystřídal ledacos
a Linux je jedním z mála OS, které dokážu poměrně snadno přesvědčit,
aby dělaly přesně to, co potřebuji.

				Přeji pěkný večer
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
The better the better, the better the bet.