Jak zkontrolovat spravnost instalace balicku?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Duben 15 22:18:17 CEST 2007

On Sun, Apr 15, 2007 at 06:48:33PM +0100, d.petr wrote:
> 	Uf. Tak jsem ve svem Debianu spustil po mnoha hodinach instalaci
> konecne aspon nejak Xorg. Jenze zatim prakticky nic nefunguje, jak ma.
> Pritom aptitude je se svym vykonem spokojeno. Treba se nespousti zadny
> okenni manazer, prestoze je "nainstalovan bez chyby" (fvwm; a bez nej je
> to fakt sila).
> 	Ma nekdo nejakou myslenku, co s tim, nez zacnu vytvaret hovadiny typu
> rucnich nesystemovych zasahu do nejruznejsich skriptu? Nejakou celkovou
> podrobnou kontrolu. Odinstalovat vsechno a zacit uplne znova, to
> [...]

Jakou verzi Debianu mate uvedenou v /etc/apt/sources? Nebo poslete
soubor cely, pripadne i s komentarem, ktere baliky jsou vyjmute.

Debian obsahuje pseudo balicek x-window-system, ktery ma nulovou
velikost a obsahuje jen potrebne zavislosti.

-- Dalibor Straka